ثمره عشق مامان و بابا

دنیای مادر

1394/12/19 19:38
نویسنده : یه مامی
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم....البته عشق دومم........... همیشه پدرت عشق اولم باقی میمونه

الان همه تو حال و هوای عید هستن منم کماکان میرم سرکار یخورده سرم شلوغه نگران توهم هستم که خسته شی با مامیت

دیشب خیلی حالم بد شد یه عالمه بالا اوردم وضعف کردم و خوابیدم حتی توهم ضعف کردی و مثل بقیه شبها وول نخوردی....نمیدونم چرا هنوز ویار و تهوع و بالا اوردن دارم با اینکه تو هفته 26 هستم..... خداکنه قرص تهوع واست بد نباشه.....دیگه قرص آهن هم ک میخورم حالم بد میشه ای خدا................

مامان منتظرته عزیز دل زودتر بیا بغل مامان و بابا

 

راستی هنوز اسمت نامعلومه کاش اسمت به دلمون الهام شه و کسی نتونه پشیمونم کنه.....فعلا بهراد و پرهام گزینه های انتخابیه

 

راستی یه اسم همینجوری هم داری حتی وقتی توی دلم نبودی بابایی تو رو به این اسم صدا میکرد ووقتی اومدی توی دلم و جنسیتت مشخص نبود بازم این اسم روت بود...اسم بچه ی خیالیمون............ صدات میزدیم پدرام وهنوزم پدرامی.............ولی مطمینا پدرام اسم اصلیت نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

biiitaaa
20 اسفند 94 20:21
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي